שקד: "מי שלא מרגיש בנוח עם תיקי נתניהו – אנחנו הבית שלו"

אסתי פלד No Comments on שקד: "מי שלא מרגיש בנוח עם תיקי נתניהו – אנחנו הבית שלו"

שרת המשפטים איילת שקד התראיינה ל'מהדורה המרכזית' | על גנץ: "הוא שמאל מדיני וכלכלי ואין לו שום ניסיון פוליטי, שכשל במגזר העסקי" | ההבדל מהליכוד: "אנחנו לא נתעסק עם תיקי ראה"מ כדי לקחת מצביעים מהליכוד. מבחינתנו ההבדלים בנינו לליכוד הם אידאולוגיים" | האזינו

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שרת המשפטים איילת שקד (הימין החדש) התראיינה היום (ראשון) ל'מהדורה המרכזית' בהגשת אבי מימרן על הקמת קואליציה עם בני גנץ, כתב האישום נגד נתניהו, הימין החדש וההבדלים בינם לליכוד, "40 שנה הצביעו ליכוד וקיבלו שמאל".

ישיבה עם בני גנץ: "גנץ אין לו שום ניסיון פוליטי והוא כשל במגזר העסקי, הפוליטיקה זה לא צבא ולכן לא נתמוך בו לראשות הממשלה, חוץ מכך שהוא איש שמאל מדיני וכלכלי".

אין לגנץ סיכוי: "אין לבני גנץ סיכוי להרכיב ממשלה, 8 מנדטים מהימין הולכים למפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה".

תיקי נתניהו: "אני חושבת שמצביעי הימין צריכים להישאר בימין, הימין החדש הוא האלטרנטיבה, יש לו רצון לאחדות בעם ישראל. יש הרבה אנשים שמתלבטים בין גנץ ואנחנו הוא צריך לחזור לימין".

לא מצביעים מהליכוד: "אנחנו לא נתעסק עם תיקי ראה"מ כדי לקחת מצביעים מהליכוד. מבחינתנו ההבדלים בנינו לליכוד הם אידאולוגיים. הרוב עדיין עם הימין, אלא שבסקרים כרגע יש שמונה מנדטים של מפלגות שלא עוברות את אחוז החסימה. עד הבחירות הציבור יחליט לאן הוא מצביע".

נתניהו לאחר כתב אישום: "כרגע אין שום דבר שאמור להתקדם, כמה חודשים אחרי הבחירות יתקיים שימוע. שם הוא ישטח את טענותיו, היועמ"ש אמר שיגיע לשימוע עם ראש פתוח ובנפש חפצה. עד עכשיו שמענו רק את התביעה ולא את ההגנה".

האזינו לראיון המלא:



0 תגובות